BERCHISESTI-Ieri si azi
Asa s-a numit tema
activitatii desfasurate in Cadrul
Cercului Profesorilor de Istorie, propusa de prof.Rosu Genoveva Mioara, sustinuta la clasa a VIII-a ,in 17 oct.2012. Proiectul activitatii de invatare
interdisciplinare inovative este un proiect atipic ,bazat pe nevoia de
schimbare a sistemului romanesc de invatamant, pe eliminarea cliseelor, pe
nevoia elevilor de a invata intr-un mod placut, atractiv, prin intermediul unor
metode alternative de predare –invatare-evaluare. Scopul proiectului este acela
de a constientiza elevii si prin intermediul acestora parintii asupra
importantei cunoasterii comunitatii in care traiesc, pastrarii traditiilor, implicarii
in rezolvarea problemelor acesteia.
Temele proiectului :
Istoric,Cadrul fizico –geografic, Traditii,Creatie/promovare, ma intereseaza, ma
implic.
Termen de realizare /2 luni.
Loc de desfasurare: Centrul de documentare si informare ; in
aer liber.
Competente specifice :
C1. Cunoasterea datelor generale referitoare la elementele de geografie si istorie local
C2. Extragerea si prelucrarea informatiei folosind diverse surse de in formare
C1. Cunoasterea datelor generale referitoare la elementele de geografie si istorie local
C2. Extragerea si prelucrarea informatiei folosind diverse surse de in formare
C 3. Realizarea in echipa a diverselor
subteme
C 4. Crearea unor lucrari
originale privind satul natal (compuneri, poezii,rebusuri,desene)
C 5. Colectionarea unor
imagini reprezentative cu satul natal
C 6. Organizarea
demersurilor de cunoastere si de explicare a unor fapte ,evenimente, procese
din viata reala prin folosirea conceptelor specifice disciplinelor
C 7.
Dezvoltarea capacitatii de a prezenta in maniera personala,realizarile
obtinute
C 8. Analiza
comparativa a datelor obtinute de elevi in urma documentarii cu date publicate
pe site-uri oficiale sau de pe teren
C 9. Respectarea structurii unui proiect
C 9. Respectarea structurii unui proiect
C10.
Cunoaşterea,înţelegerea,
analiza, şi utilizarea conceptelor , metodelor, tehnici lor şi
unei statistici
C11 . Explicarea şi Interpretarea datelor cu ajutorul diagramelor circulare si liniare
specifice activităţii
C12. Analiza şi modelarea
seriilor de timp, elaborarea de diagnoze, sinteze şi previziuni
C13. Capacitatea de a preda elevilor din învăţământul preuniversitar subiecte legate de statistica
C13. Capacitatea de a preda elevilor din învăţământul preuniversitar subiecte legate de statistica
C14. Comunicarea orală
şi scrisă in dezvoltarea deprinderilor de a lucra eficient în contexte diferite
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu