În perioada 18-25 februarie 2013, elevii clasei a VIII-a B au desfăşurat proiectul extraşcolar "Un mărţişor în dar". Scopul proiectului a fost prevenirea
creării
de situaţii conflictuale în rândul elevilor clasei şi stimularea
imaginaţiei şi creativităţii acestora prin intermediului lucrului în colectiv.
- dezvoltarea capacităţii de colaborare;
- dezvoltarea creativităţii personale;
- dezvoltarea de abilităţi sociale;
- dezvoltarea spiritului de competiţie şi fair-play-ului;
- implicarea în activităţi de timp liber cu caracter artistic.
JUSTIFICARE:
·
Realizarea unei mai bune
colaborări între elevii colectivului clasei a VIII-a B din cadrul Şcolii
Berchişeşti;
· Încurajarea imaginaţiei şi
creativităţii elevilor ;
· Dezvoltarea spiritului de
competiţie;
· Stimularea autoaprecierii la elevi;
·
Realizarea unui obiectiv urmărit
în cadrul Programului Naţional “Educaţia
pentru sănătate în şcoala românească”, respectiv:
-
Dezvoltarea personală a elevului, prin autocunoaşterea şi construirea unei
imagini pozitive despre sine;
„Adolescentul tinde să adopte comportamente de risc
deoarece prin prisma dorinţei sale de a fi unic acesta adoptă forme de conduită
ce se încadrează în trei tipuri principale”(J. Rousselt ,,Adolescentul, acest necunoscut”):
1. conduita revoltei - adolescentul refuză
sistematic şi ostentativ ceea ce a învăţat sau a fost obligat să înveţe; el
adoptă atitudini negativiste, contrazice fără temei, ironizează, utilizează un
limbaj ieşit din comun, de multe ori agresiv;
2. conduita
închiderii în sine - se interiorizează, se izolează, aspecte care determină
îndepărtarea de societate;
3. conduita exaltării şi a afirmării - adolescentul caută confruntarea cu alţii pentru a-şi verifica
calităţile fizice şi intelectuale, adoptă atitudini extreme faţă de tot ceea ce
dispreţuieşte sau concordă cu atitudinile sale.În cadrul proiectului, elevii au confecţionat mărţişoare unicat pe care le-au expus în incinta clasei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu