Iata cateva exemple din proiectele derulate:
CUM NE ALIMENTAM SANATOS
– dezbatere
Data : 4.04.2013 ( 2 ore)
Coordonator : Prof. Oanea Sinorica
Grup ţintă: elevii claselor a VII- a A si B
Obiective:
-
sa
identifice stilul de alimentatie adecvata varstei;
-
sa
dea valoare vietii;
-
sa ia
decizii importante si corecte cu privire la regimul zilei;
Descrierea activitatii:
-
alcatuirea
unui grup cu elevi;
-
informarea
cu ajutorul materialului ppt.cu privire la alimentatia sanatoasa;
-
dezbaterea
in vederea identificarii unui stil de viata sanatos;
-
alcatuirea
a piramidei alimentare, pe care o deseneaza pt.a constientiza importanta
informatiilor dobandite;
MIRAJUL NATURII –
dezbatere legata de„ ZIUA PASARILOR” 1- Aprilie
Data: 4.04.2013 (1 ora)
Coordonator: Prof. Oanea Sinorica
Grup ţintă: elevii claselor a VI- a A si B
Obiective:
Sa identifice semnificatia zilei de 1 Aprilie
Sa pretuiasca natura;
Sa aprecieze vietuitoarele inaripate;
Sa costruiasca casute protejand pasarile;
Descrierea activitatii:
Activitatea se desfasoara cu o prezentare ppt.despre aniversarea zilei de 1
Aprilie;
Dezbatere in vederea identificarii importantei pasarilor pe Glob,
construindu-le casute;
Fixarea unor informatii utile privind viata pasarilor in mediul
inconjurator, cat si protejarea lor.
FERMA -
CONCURS
Data: 5.04.2013 (durata - 2 ore)
Coordonator : Prof. Oanea Sinorica
Grup ţintă: elevii claselor a VI- a A si B
Obiectivul
general:
Dotarea elevilor cu instrumente psiho-intelectuale pentru fixarea informaţiei
si dezvoltarea comunicării între ei.
Obiective specifice:
-
sa
identifice animalele domestice;
-
sa
aprecieze animalele si mediul inconjurator;
-
sa se
implice activ in actiunile pe
plan ecologic, protejand animalele;
-
sa
iubeasca animalele si natura;
Descrierea activitatii:
-
Alcatuirea
a cate un grup pe fiecare clasa a VI-a.
-
Informarea
cu ajutorul materialului distribuit fiecarui grup ;
-
Dezbaterea
in vederea identificarii importantei animalelor domestice;
-
Alcatuirea unor ferme cu materialele
primite;
- Fixarea unor informatii utile privind viata animalelor
domestice in mediul inconjurator
Alimentatia
de-a lungul timpului.
Impreuna cu clasa a V-a A/B , a VI-a A/B si a VIII-a B ,pe 1
aprilie ,prof.Rosu Genoveva a desfasurat
un proiect educativ vizand modul cum a evoluat alimentatia incepand cu
primii oameni si pana in zilele noastre. Deosebit de instructiv, proiectul s-a
incheiat prin realizarea unor semne de carte pe care elevii au desenat cateva
din alimentele sanatoase pe care le prefera.
1.
,,Ne pasa!”
Desfasurata in data de 2 aprilie, impreuna cu
clasa a V-a A de catre prof.Rosu Genoveva , activitatea a starnit interesul
elevilor , prin cele doua componente ale sale:
a) Vizita
la Scoala Nr.2 Spinarie, unde elevii clasei a V-a A, au daruit prescolarilor si
elevilor prezenti,precum si celor 3 cadre didactice , bratari viu colorate
,confectionate de ei, numindu-le ’’bratari ale prieteniei’’.De asemenea,
au prezentat un scurt program artistic, ce a atras multe aplauze din partea
celor prezenti.
b)
Pentru
a arata ca le pasa si de mediul inconjurator ,nu numai de colegii lor mai mici,
elevii clasei a V-a A au realizat costume ecologice, folosind ca material
ziare, hartie creponata, etc.
Anul 2013- Anul cetateanului European
- Scopul proiectului inceput in data de 14 februarie si finalizat pe 5 aprilie a fost dezvoltarea motivaţiei elevilor pentru studiul istoriei Uniunii Eurpene, pentru cunoasterea informatiilor de baza privind fiecare stat membru, identificarea simbolurilor Uniunii Europene si a principalelor Institutii Europene,dar mai ales, cunoasterea drepturilor cetatenilor europeni. Prof.Rosu Genoveva a propus elevilor cl.a VII-a A/B si a VIII_a A / B acest proiect deoarece in 2013, cu un an înainte de desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, se împlinesc 20 de ani de la introducerea prin Tratatul de la Maastricht a cetățeniei europene. Activitățile organizate de instituțiile europene în 2013 se vor axa pe explicarea drepturilor cetățenilor, iar autoritățile de la nivel european, național, local, organizațiile publice și din societatea civilă vor fi încurajate să își exprime punctele de vedere și să își împărtășească experiențele în cadrul unor platforme special create pentru promovarea cetățeniei .O parte din proiect, s-a desfasurat in clasa, la orele de cultura civica, iar o parte in afara orelor prin munca in echipa . Produsele finale , panourile cu realizarile fiecarei clase, pornind de la aceleasi cerinte , au fost prezentate in fata cadrelor didactice si a elevilor.
English is fun - Karaoke
Desfasurat pe durata intregii saptamani "Scoala altfel", proiectul karaoke a avut drept scop dezvoltarea gustului pentru frumos si al simtului artistic al elevilor, utilizand resursele aptitudinale ale copiilor pentru imbunatatirea imaginii si stimei de sine.De asemenea, s-a urmarit dezvoltarea si utilizarea cunostintelor despre elemente de limbaj muzical in interpretarea si in audierea muzicii, dar si respectarea regulilor specifice de cant: respiratie, emisie, dictie. Nu in ultimul rand, cunostintele de limba engleza au fost un "must have" in buna desfasurare a activitatii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu