Ora
poveștilor- Cine știe o poveste?
Activitatea de astăzi, 18 aprilie 2016, din cadrul proiectului “ Paşi spre bibliotecă” a fost organizată de Biblioteca Şcolii Gimnaziale Berchişeşti şi Grădiniţa Spinărie .
Locul desfăşurării: Biblioteca Școlii Gimnaziale Berchișești.
Beneficiari: Preșcolarii.
Descrierea activităţii:
Fiecare copil a numit o poveste sau povestire cunoscută.
Copiii au prezentat o mică caracterizare a eroului îndrăgit din povestea sau povestirea știută, au spus poezii și au cântat un cântecel cu sosirea primăverii.
Fiecare copil a numit o poveste sau povestire cunoscută.
Copiii au prezentat o mică caracterizare a eroului îndrăgit din povestea sau povestirea știută, au spus poezii și au cântat un cântecel cu sosirea primăverii.
·
Dezvoltarea gustului pentru lectură şi
carte de la vârste fragede.
·
Fascinaţia cărţii şi capcanele lecturii
·
Animaţia culturală şi de lectură
·
Conştientizarea importanţei cărţilor în
viaţa omului
·
Explicarea modului de expunere a
cărţilor într-o bibliotecă
·
Prezentarea succintă a personajelor
principale din cărţile preferate
Responsabili: Bibliotecar Lupaescu
Lacrimioara
Educatoare:
Horga Bulgariu Elena Gina
Popovici Cristina
Să
descoperim cărțile și frumusețea lecturii
Activitate desfăşurată în cadrul
proiectului “ Paşi
spre bibliotecă”
organizată de
Biblioteca Şcolii Gimnaziale
Berchişeşti şi doamnele învăţătoare Jitaru Ionela şi Tanu Florentina.
Locul desfăşurării:
Biblioteca Şcolii Gimnaziale
Berchişeşti
Beneficiari: Elevii claselor a III a A şi
a III a B de la Şcoala Gimnazială
Berchişeşti.
Descrierea activităţii:
·
Dezvoltarea gustului pentru lectură şi
carte de la vârste fragede
·
Fascinaţia cărţii şi capcanele lecturii
·
Cultivarea sentimentelor de prețuire și
dragoste pentru carte, creații literare, lectură cât și pentru frumusețea și
armonia limbii române.
·
Dezvoltarea expresivității și a simțului
artistic prin abordarea creației
scriitorilor români.
·
Permanentizarea lecturii elevilor .
·
Animaţia culturală şi de lectură.
·
Trezirea interesului pentru alcătuirea
unei biblioteci personale , cu sprijinul și îndrumarea bibliotecarului școlar și a părinților.
·
Conştientizarea importanţei cărţilor în
viaţa omului
·
Explicarea modului de expunere a cărţilor
într-o bibliotecă
·
Ultimele cărţi citite sau răsfoite de către copii
·
Comportamentul elevilor faţă de cărţile
împrumutate de la bibliotecă
·
Citirea la prima vedere a mai multor
pasaje din cărţi împrumutate de la biblioteca şcolii.
·
Prezentarea succintă a personajelor
principale din cărţile preferate
·
Interpretarea unei poezii la alegere.
Responsabili: Bibliotecar
Lupaescu Lacrimioara
Învăţătoare: Jitaru Ionela
Tanu Florentina
Ora poveștilor- Pe urmele lui Creangă
Activitate desfăşurată în cadrul proiectului “ Paşi spre bibliotecă” organizată
de Biblioteca Şcolii Gimnaziale Berchişeşti şi cadrele
didactice de la Şcoala Corlata.
Locul desfăşurării:
Şcoala Corlata.
Beneficiari: Preşcolarii şi elevii
claselor 0- IV de la Şcoala Corlata.
Descrierea activităţii:
·
Dezvoltarea gustului pentru lectură şi
carte de la vârste fragede
·
Fascinaţia cărţii şi capcanele lecturii
·
Preșcolarii să numească câte o poveste sau o povestire cunoscută.
·
Fiecare elev are de citit câte o
poveste, povestire sau amintire de-a lui Creangă.
·
De redactat o mică caracterizare a unui
personaj din povestea sau povestirea cunoscută sau citită.
·
Conștientizarea importanței cărților în
viața noastră.
·
Dezvoltarea expresivității și a simțului
artistic prin abordarea creației lui Creangă.
·
Cultivarea sentimentelor de prețuire și
dragoste pentru carte, creații literare, lectură cât și pentru frumusețea și
armonia limbii române.
·
Trezirea interesului pentru alcătuirea
unei biblioteci personale , cu sprijinul și îndrumarea bibliotecarului școlar și a părinților.
·
Animaţia culturală şi de lectură.
·
Explicarea modului de expunere a
cărţilor într-o bibliotecă.
·
Ultimele cărţi citite sau răsfoite de către copii.
·
Comportamentul elevilor faţă de cărţile
împrumutate de la bibliotecă
·
Citirea la prima vedere a mai multor
pasaje din cărţi împrumutate de la biblioteca şcolii.
·
Prezentarea succintă a personajelor
principale din cărţile preferate.
Responsabili: Bibliotecar
Lupaescu Lacrimioara
Învăţătoare:
Bilan Cristina
Sbârnău Mihaela
Educatoare: Horga
Elena
Ora poveștilor- Să descoperim frumusețea poveștilor
Activitate
desfășurată în
cadrul proiectului “ Paşi spre bibliotecă” organizată de
Biblioteca Şcolii Gimnaziale
Berchişeşti şi cadre didactice din Școala Gimnazială Berchișești.
Locul desfăşurării:
Biblioteca și săli de clasă din Şcoala Gimnazială Berchişeşti.
Beneficiari: Elevii claselor 0 A, 0 B și I de la Şcoala Gimnazială Berchişeşti.
Descrierea activităţii:
·
Dezvoltarea gustului pentru lectură şi
carte de la vârste fragede.
·
Fiecare copil numește o poveste sau
povestire cunoscută.
·
De prezentat o mică caracterizare a
eroului îndrăgit din povestea sau povestirea știută.
·
Fascinaţia cărţii şi capcanele lecturii
·
Animaţia culturală şi de lectură
·
Conştientizarea importanţei cărţilor în
viaţa omului
·
Explicarea modului de expunere a
cărţilor într-o bibliotecă
·
Comportamentul elevilor faţă de cărţile
împrumutate de la bibliotecă
·
Prezentarea succintă a personajelor îndrăgite din poveștile preferate.
Responsabili: Bibliotecar
Lupaescu Lacrimioara
Învăţători: Dura Loredana
Nuțu Daniela
Nuțu Marcel
Cartea-
cea mai de preț comoară a omului
Activitate
desfășurată în cadrul proiectului “ Paşi spre bibliotecă” organizată
de Biblioteca Şcolii Gimnaziale Berchişeşti şi cadre didactice din școală.
Locul desfăşurării:
Biblioteca școlii și săli de clasă din Şcoala Gimnazială Berchişeşti.
Beneficiari: Elevii claselor a II a și a IV a de la Şcoala
Gimnazială Berchişeşti.
Descrierea activităţii:
·
Dezvoltarea gustului pentru lectură şi
carte de la vârste fragede.
·
Fascinaţia cărţii şi capcanele lecturii.
·
Cultivarea sentimentelor de prețuire și
dragoste pentru carte, creații literare, lectură cât și pentru frumusețea și armonia
limbii române.
·
Dezvoltarea expresivității și a simțului
artistic prin abordarea creației
scriitorilor români.
·
Permanentizarea lecturii elevilor .
·
Animaţia culturală şi de lectură.
·
Trezirea interesului pentru alcătuirea
unei biblioteci personale , cu sprijinul și îndrumarea bibliotecarului școlar și a părinților.
·
Conştientizarea importanţei cărţilor în
viaţa omului.
·
Explicarea modului de expunere a
cărţilor într-o bibliotecă.
·
Ultimele cărţi citite sau răsfoite de către copii.
·
Comportamentul elevilor faţă de cărţile
împrumutate de la bibliotecă
·
Citirea la prima vedere a mai multor
pasaje din cărţi împrumutate de la biblioteca şcolii.
·
Prezentarea succintă a personajelor
principale din cărţile preferate.
·
Interpretarea unei poezii la alegere.
Responsabili:
Bibliotecar Lupaescu Lacrimioara
Învăţători: Blaga Aurica
Bulgariu Romică
Bibliotecar-
Lupaescu Lacrimioara
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu