În perioada 7 octombrie-6 noiembrie, la Școala Gimnazială Berchișești am
sărbătorit anotimpul culorilor în cadrul primei ediții a festivalului Fantezie
de toamnă. Preșcolari și elevi deopotrivă au luat parte la activitățile
proiectului cu entuziasm, având alături cadrele didactice, părinții și, ca de
fiecare dată, autoritățile locale (reprezentate de doamna primar).
În cadrul atelierului de artă decorativă Toamna în clasa mea, fiecare sală de clasă a fost ornată tematic, copiii punându-și în valoare capacitățile creatoare, imaginația
și spiritul de echipă și dând naștere unor decoruri colorate cu miros de frunze
uscate și stare de bine.
Concursul Tablou de toamnă i-a
provocat pe participanți să creeze desene, coleje, machete prin care să
ilustreze, în viziune proprie, tema proiectului.
În cadrul concursului Ciudățenii naturale,
copiii și-au pus în valoare simțul artistic din nou și au sculptat dovleci în
cele mai creative moduri, organizând, la final, o expoziție cu aceștia.
Toamna în satul meu a fost evidențiată prin fotografii
surprinse de elevi, ei aducând instantanee din peisajul tomnatic al
Berchișeștiului în cadrul unei expoziții organizate în școală.
Activitatea Rapsodii de toamnă a
pus în valoare aptitudinile literar-artistice ale copiilor, micii scriitori reflectând imaginea
toamnei prin cuvinte.
La finalul festivalului a avut loc festivitatea de premiere. Doamna
director, inițiatorul și coordonatorul proiectului, a centralizat rezultatele
primite de la juriu și a oferit premii câștigătorilor fiecărei secțiuni.
Festivalul Fantezie de toamnă a pornit de la ideea că fiecare elev este unic, este bun şi creativ în felul său, iar prin diversitatea activităților desfășurate am intenționat să evidențiem diferite tipuri de inteligenţă. Astfel, fiecare copil a avut ocazia să se exprime în felul său preferat, acolo unde crede că o poate face cel mai bine. Prin activitățile desfășurate, prin implicarea activă a părinților și elevilor dorim să influențăm atitudinea acestora față de activitățile extrașcolare, să-i conștientizăm de importanța calității timpului petrecut împreună și să dezvoltăm parteneriatul școală – familie – comunitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu