vineri, 19 aprilie 2019

Școala altfel, cu noi experiențe


În săptămâna 15-19 aprilie 2019, la școala noastră s-a desfășurat programul Școala Altfel, perioadă dedicată activităților extrașcolare.
Proiectul Sunt sănătos, mănânc inteligent! a adus în prim plan importanța alimentației sănătoase în dezvoltarea copiilor și adolescenților și a constat în prezentări, discuții, realizarea de postere, desene, pliante, crearea unei reclame pentru un produs sănătos, precum și activități practice de gătit sănătos.
Și pentru că sănătatea se menține atât prin alimentație cât și prin sport, am desfășurat proiectul Mișcarea înseamnă viață!, proiect în cadrul căruia am realizat diverse activități: jocurile copilăriei, maratonul primăverii, concursuri și ștafete, mișcare în pas de dans, drumeții.
În cadrul acțiunii Un copil informat, o viață salvată am învățat despre comportamentul în situații de urgență de la partenerii noștri din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Suceava care ne-au vizitat și ne-au arătat cum și când intervin ei pentru a ne salva viața.
Conștientizarea importanței păstrării unui mediu sănătos s-a realizat prin intermediul proiectului Protejăm natura pentru a ne proteja viața!, în cadrul căruia am organizat o acțiune de plantare de puieți și butași de trandfiri în curtea școlii.
Știu să salvez o viață! a fost proiectul prin care ne-am însușit tehnici de prim ajutor , am învățat cum se realizează chiar de la un echipaj SMURD venit la școala noastră, apoi am exersat și noi acordarea ajutorului de urgență.
Aceste cinci zile din  „săptămâna altfel” au fost speciale, atmosfera fiind relaxată, copiii-veseli și dornici de a participa la orice acțiune, de a experimenta sau exersa.  Cu toții, elevi și profesori, am avut sentimentul câştigării unor experienţe noi.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu