vineri, 19 aprilie 2019

În Școala Altfel, de dragul cărții… la bibliotecă


Proiectul bibliotecii școlii pentru săptămâna Școala Altfel a fost De dragul cărții…
Ce-am făcut noi săptămâna aceasta, De dragul cărții? Ne-am  inspirat  cum să decorăm ouăle de Paști, ne-am amuzat cu domnul scriitor Gheorghe Solcan  reinterpretând poveștile lui Ion Creangă, am pictat cu domnul pictor Radu Bercea, am vizitat biblioteca școlii, noi, preșcolarii de la grădinițele nr.1 și 2 Berchișești și școlarii de la Școala Primară Corlata, am citit.
Am primit diplome și cărți drept recompensă pentru că am fost Cei mai harnici cititori.
În concluzie, De dragul cărții… Și noi citim!  în Anul  Cărții 2019.
                                                            
                                                                                    Bibliotecar Lupaescu Lăcrămioara







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu